O firmie icas

co robimy

Nowoczesne rozwiązanie na wymagające czasy

Tworzymy i dostarczamy firmom Program EAP, który pomaga pracownikom i całym organizacjom działać efektywniej. Plany subskrypcyjne ICAS oferują wygodny dostęp do profesjonalnego wsparcia wtedy, kiedy jest ono potrzebne, niezależnie od tego, czy dobre funkcjonowanie zostało zaburzone wskutek osobistego kryzysu w relacji partnerskiej, problemu z deweloperem, rozliczenia podatkowego, konfliktu ze współpracownikiem, czy też z powodu trudności ze zmotywowaniem rozproszonego zespołu.

Przywracamy równowagę indywidualną i grupową

Wspieramy w rozwiązywaniu problemów
Uczymy radzić sobie ze stresem
Pomagamy odnaleźć energię i motywację
Podnosimy skuteczność w realizacji celów
Rozwijamy komunikację i współpracę
Poprawiamy jakość życia

NASZA HISTORIA

Globalne doświadczenie rozwinięte lokalnie

POCZĄTKI PROGRAMÓW EAP

Programy EAP zaczęły się pojawiać niemal 100 lat temu w USA jako reakcja na problem alkoholizmu wśród pracowników. Firmy dostrzegły, że lepszym rozwiązaniem jest udzielenie pracownikowi wsparcia niż rezygnacja z jego pracy. Z czasem programy EAP zaczęły obejmować swoim zasięgiem coraz większą ilość zagadnień i spraw mogących wpływać na dobre funkcjonowanie pracowników, a ponadto zostały rozszerzone na ich rodziny.

ICAS NA ŚWIECIE

ICAS International od ponad 30 lat każdego dnia pomaga pracownikom na całym świecie dbać o dobre samopoczucie i energię, co pozytywnie wpływa na efekty pracy i rozwój firm. Obecnie ICAS wspiera 7,5 miliona osób na wszystkich kontynentach, w każdym miejscu zapewniając najwyższą jakość usług opartych na sprawdzonych procedurach klinicznych. Globalna wizja ICAS to wpisanie dbałości o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników w kulturę firm.

ROZWÓJ ICAS POLAND

ICAS Poland działa od roku 2013 i aktualnie współpracuje ze 250 firmami. Beneficjentami Programu EAP ICAS jest w Polsce blisko 260 tysięcy osób. Współpracuje z nami ponad 200 specjalistów w 140 miastach. Opierając się na międzynarodowym doświadczeniu ICAS, stworzyliśmy ofertę wsparcia dostosowaną do realnych problemów polskich pracodawców o różnych profilach działalności i odpowiadającą zmieniającym się wymaganiom czasów.

AKTUALNIE

Dobry program EAP nigdy nie stoi w miejscu, dlatego w ICAS Poland słuchamy obecnych i przyszłych klientów, obserwujemy trendy i rozwijamy ofertę. W czasach pandemii, gdy wiele problemów przestało mieć wymiar indywidualny, a zaczęło dotyczyć większości z nas, rozbudowaliśmy programy grupowe i działania edukacyjne. Wprowadzamy także nowe kanały kontaktu i obsługę wielojęzyczną, żeby korzystanie ze wsparcia było coraz wygodniejsze i bardziej dostępne.

 

JAK DZIAŁAMY

Nowoczesne, wygodne, łatwe w użyciu wsparcie

Nowoczesne, wygodne, łatwe w użyciu wsparcie

Każda sprawa jest dla nas równie ważna i zasługuje na zajęcie się nią na najwyższym poziomie, dlatego nasi specjaliści zapewniają kontakt w formie i w czasie dopasowanym do wysokich wymagań.

  • Jesteśmy dostępni zawsze, kiedy potrzeba – 24/7
  • Zapewniamy natychmiastowy kontakt z psychologiem
  • Można się z nami kontaktować przez telefon, e-mail, czat i wideorozmowę
  • Prowadzimy rozmowy po polsku, angielsku, ukraińsku i rosyjsku
  • Wszystkie rozmowy są całkowicie poufne
  • Proponujemy spotkania osobiste w 140 miastach w Polsce


Kontakt telefoniczny


Spotkanie online


Osobiście


Czat


Aplikacja

DOSTĘPNOŚĆ

Aplikacja dla korzystających z ICAS EAP

about-app image

Osoby objęte Programem ICAS EAP otrzymują od nas aplikację, która:

  • umożliwia łatwy i anonimowy kontakt z nami w wybranej formie – połączenie głosowe, rozmowa na czacie, wiadomość lub spotkanie wideo
  • pozwala uzupełnić pracę ze specjalistą samodzielnie wykonywanymi testami, zadaniami i ćwiczeniami
  • zapewnia stały dostęp do zasobów wiedzy: polecanych artykułów, szerokiej gamy porad oraz webinariów i ich nagrań
     

nasz zespół

ICAS to eksperci, którzy są po Twojej stronie

Nasz zespół składa się z ponad 200 doświadczonych psychoterapeutów, psychologów biznesu, coachów, mentorów, praktyków HR, prawników oraz specjalistów do spraw finansowych. Specjalistę dobieramy zawsze do problemu. Osoba objęta programem nie musi sama szukać na przykład psychologa dziecięcego lub prawnika zajmującego się kwestiami spadkowymi – robimy to za nią. Eksperci ICAS Poland to certyfikowani specjaliści spełniający wysokie standardy zawodowe w swoich specjalnościach oraz przestrzegający Kodeksu Etycznego firmy ICAS.

Andrew Davis
Andrew Davis
Prezes ICAS International
„Zaletą ICAS jest to, że na całym świecie osoby na stanowiskach kierowniczych to osoby z wykształceniem psychologicznym, najczęściej w obszarze badań klinicznych. Jest to jedna z naszych mocnych stron, ponieważ w naszej pracy łączymy zarządzanie z przywództwem, skupiając się jednak na ludziach i jakości wsparcia, którego udzielamy.”
Janusz Prendota
Janusz Prendota
Prezes ICAS Poland
„Podstawową trudnością w funkcjonowaniu wielu organizacji jest odpowiadanie na niepokoje towarzyszące działaniu firmy. Spotkania menedżera i pracownika - rozmowa jest sposobem na niwelowanie napięć czy rozwiązywanie konfliktów, na przetworzenie sytuacji trudnej w sytuację znośną lub wręcz dobrą. Umiemy budować równowagę, w której wspólne myślenie jest znowu możliwe.”
Louise Edberg
Louise Edberg
Współzałożycielka ICAS Poland Psycholog
„Kiedy zaczynaliśmy działalność w 2013 roku, korzystaniu z EAP towarzyszyło sporo nieufności i obaw. Ale od tego czasu zaobserwowaliśmy niesamowity postęp. Bardzo powiększyło się grono klientów, a osoby objęte programem powierzają nam coraz więcej swoich zawodowych i prywatnych spraw. To dowodzi zaufania do ICAS i słuszności konceptu EAP.”
Johannes Edberg
Johannes Edberg
Dyrektor kliniczny Psycholog
„Korzystanie z ICAS EAP jest proste i bezpieczne dzięki wypracowanym przez lata procesom i wysokim wymaganiom jakie stawiamy naszym pracownikom. Klienci mogą bez wcześniejszego umawiania, przez całą dobę, tyle razy, ile potrzebują, w ciągu kilku sekund skontaktować się z psychologiem. W wybranym języku i w pełni poufnie.”
Katarzyna Kowalska
Katarzyna Kowalska
Dyrektor ds. rozwoju Psycholog
„Pracowników, zespoły i całe organizacje mogą wytrącać z równowagi bardzo różne rzeczy, a my musimy mieć na to adekwatną odpowiedź. Dlatego dobry program EAP nigdy nie stoi w miejscu. Słuchamy klientów, obserwujemy otoczenie, i rozwijamy ofertę tak, by zawierała szeroki zestaw rozwiązań, z których można wybierać to, co aktualnie jest potrzebne.”
Marta Chromiec
Marta Chromiec
Dyrektor ds. strategicznych klientów Psycholog
„Często dzwonią do nas osoby, które przechodzą w swoim życiu trudne chwile. Są po kłótni z partnerem albo nieporozumieniu w pracy, wciąż przeżywają te sytuacje i nie wiedzą co zrobić. Wtedy moim głównym zadaniem jest takiej osoby wysłuchać. Staram się umożliwić rozmówcy przyjrzenie się sytuacji „z lotu ptaka”, po to, żeby przeanalizować wspólnie to, co się wydarzyło i poszukać rozwiązań.”
Ewa Sołowiew
Ewa Sołowiew
Dyrektor ds. kluczowych klientów Psycholog
„Wieloletnie doświadczenie we współpracy z organizacjami o różnej wielkości, strukturze i profilach działalności, pomogło nam dokładnie poznać trudności, z jakimi mierzą się firmy w Polsce. Dlatego nasi opiekunowie klienta mogą być dla Działów HR merytorycznymi partnerami, którzy są na bieżąco dostępni i uczestniczą we włączaniu EAP w kulturę firmy.”
Jarosław Chybicki
Jarosław Chybicki
Psycholog
„W dzisiejszych czasach uczenie się przez całe życie nie tylko jest przydatne i ciekawe, ale po prostu konieczne. Nasze webinaria, kursy, szkolenia pomagają w bieżących problemach osobistych i zawodowych. Dają także okazję do rozwoju kompetencji. Najbardziej cieszy nam duża frekwencja i zadowolenie uczestników naszych wydarzeń.”
Paweł Czerniewski
Paweł Czerniewski
Adwokat
„ICAS EAP oferuje łatwy dostęp do profesjonalnych porad prawnych w bardzo szerokim zakresie zagadnień. Klient nie musi sam szukać eksperta od prawa własności czy pracy, tylko mówi jaki ma problem, i zostaje skontaktowany ze specjalistą kompetentnym w danym obszarze, który bez prawniczego żargonu dzieli się praktycznymi rozwiązaniami”.

Nasi klienci